mandag 6. desember 2010

Young and free

Vet ikke om det finnes noen tid da en er kåtere, villere og mer hemningsløse enn i russetiden? I tillegg nærmer sommeren seg, og jeg vet ikke hvordan det er med dere? Men jeg blir helt sykt våryr. Eller er det bare det at jeg da har en unnskyldning for å være overstadig kåt, selv om jeg faktisk er det hele året, 86400 sekunder i døgnet?


Hvorfor skal man trenge en grunn til å være kåt? Og hvor har dere gutta fått det fra at vi jenter er mindre kåte? Jeg og mine venninner mener selv at vi har fått 1000 flere "nei, jeg er sliten", det vi selv har sagt det. Er vi unormale? Sex bør være normalt, deilig og man skal være trygg.

Apropo deilig. Selv om sex BØR være det, betyr ikke det nødvendigvis at det alltid er det.
Enten fordi du ble så rævkjørt dagen før (bokstavelig talt eller ikke), fordi du har vonde minner eller rett og slett fordi partneren sucks big time, sex kan være mindre behagelig.

Selv har jeg heldigvis aldri opplevd at det gjør vondt på grunn av dårlige minner, men det at gårsdagen har satt sine merker eller at din utkårede ikke kan sine saker.. Been there, done that.
-- Har du en historie om dette? Kontakt Gratuitous




Over til russetiden. Jeg var blå, full, våt og sulten på sex. Jeg hadde et veddemål med en kamerat, Michael, om at jeg skulle pule vettet ut av Petter, innen russetiden var over. Helst innen helgen på Lillehammer var over. Tanken på denne sexen, alle fantasiene som vandret i hodet mitt, gjorde at jeg ikke fant det så lett å være innestengt i en russebil på vei nordover fra Oslo. En liten stund tenkte jeg faktisk på å fake ett dostopp på On The Run, og ta han der.

Noen halvblaute trusetimer senere ankom vi Lillehammer, allerede fine i fletta. Vi campet og startet veien mot overstadig beruselse. Etter en DDE konsert senere, og full forvirring om hvor Petter har tatt veien, begynte den "smarttenkende" meg at han har sikkert funnet seg ei annen. Da kan jo jeg det og!

Det hele her endte med 3 stk iløpet av russetreffet. En tidligere kompis fikk kongla med meg i skogen, en tidligere fuckfriend(hans muskler og min fetisj fortjener ett innlegg senere) fikk sitt gode gamle og ei på russebilen min fikk sin første slikkekos nedentil.  Men WOW for en fantastisk helg det ble.
Ingen Petter = mye sex.

Nå skal det vel og merke legges til at det tok meg en uke før jeg fikk min Petter. Var det verdt en ukes venting? Vel, det får du lese om senere.

Nå skal jeg innta litt sengekos og pepperkaker før morgendagen og jobb venter.

- Gratuitous

1 kommentar:

  1. Sv: Takk :) Har ikkje så mange hobbyer nej :p Ska se æ finn ut av :)

    SvarSlett